Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 48 to 87 of 182 · Next page · Previous page · First page · Last page

I love it sz

(1 edit) (+2)

loading no homo >O<

no homo tho

lol so cool

My new favorite game

(+1)

It may have hurt playing this, but it was the right thing to do.

(+7)

happy pride month people

(+4)

I can stop whenever i want

(+2)

PLEASE ADD MORE TO THIS GAME IT IS AMAZIN

(+4)

YES HOMO

IMMA DO IT!

(+1)

Sometimes I just act out as them and make them do some questionable stuff...


I NEED HELP

(+2)

Now hol up there

(+2)

ye

How come they are such handsom beens?
(+1)

some hand bean

mememememememememe
lol meem
(+2)

...this made me laugh harder than it should've

(+1)

I died internally

(+3)(-1)

ahhh I love this game!!! (no homo)

(+3)

um, it does'nt work

(+3)(-2)

wow this was so gay. me too

Deleted post
(+3)

is there a problem good sir

Deleted post
(+4)

let us have all the homo we want

Deleted post
(+2)

why

(+2)

Love this so funny

(+1)

love this so funny 

Hug me

(+4)

a CoNsEnSuAL HuG!

Isn't so consensual eh?

(+1)

reeeeee

(+1)

I love this so much XD

(+1)

Aweh cute <3 love it!

(+1)

yass love it!

(+2)

Reminds me kinda of Ruby and Sapphire from SU.

FUSION!


pew pew pew effects and stuff


*anime wow noise*

(+2)

lol cute art

(+4)(-11)

Wtf nibba, that's gay as frick nibba. Ill sing a song for you: "i got the nibbas in the back, they are really black"

(+1)

What tf just happened?

Ur dads cat

(+1)

This was so cute! I loved the art style! Had lots of fun with the gf :*

(+1)

super cute and fun! love the art style!

(+1)

I love this gameeeeeeee

(+4)

I was just like "ok, this one moves the arm, and this one... OMG they kissed :D )

XD

(+1)

I mean that just kinda describes my life lmao

(+2)

Simple but fun AF!

(+2)

such a funny game and extremely cute. it's short and nice. 


(+8)(-1)

HAHHHAHAHA YURI AND YAOI!! THE BEST!!!

YES!!

(-1)

Yaoi is hot (im a fujoshi)

(-1)

Yuri is also hot (im pansexual)

(+3)

This game is adorable and a lot of fun :) really simple controls that work well, was a great game to boot up in class and play with friends  

(+2)(-1)

i got a consensual hug (kiss) when one guy grabed his waist and the other grabed his crotch owo

Viewing most recent comments 48 to 87 of 182 · Next page · Previous page · First page · Last page