Create your own fashionable, animated 2.5 girl 😊

Β· 。   βˆ΄γ€‚*

FEATURESπŸ’

❍ Tap to look πŸ‘€

❍ Style from 55 facial features & 26 outfits😍

❍ 6 dynamic, cool effects 😎

❍ Highly customizable πŸ‘

❍ Available on Google Play and iOS App Store

Β· 。

γ€€Β·οΎŸ*。❍。·

γ€€    γ€€γ€€οΎŸ *.γ€‚β˜†γ€‚βγ€‚Β·γ€‚

γ€€γ€€γ€€  γ€€Β·γ€€    γ€€οΎŸβ˜† 。

This smol thing was created by me, Angela He, in a week. Here's my twitter and tumblr. Thanks for checking it out!

Β· 。   βˆ΄γ€‚*

Code + art can be found on Github (CC BY-NC 4.0).

Also available on

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 124 · Next page · Last page

cool

Does anyone wanna give me a colour scheme? Honestly give me as many as you want.

Ocean blue and blood red

It wont let me get on. It's weird.

I noticed a bug...

Whenever I load my saves, they look different from what I actually saved.

(+2)

If you give me a color theme I'll make a character 

(+1)

Lavender, mint, light blue


I did my best so here you go

(+1)

AWE~!

(+1)

You are so good at this!

; )

Awe thank you

How's this one?

i don't really know- ;^;

(+1)

(+1)

oooh love iit!


My OC Valentine 

How do you make 2 different colored hair?

You go to effects then click on the icon that looks like hair and change the color. 

How do you put in your pic?

(1 edit)

you download it
then you upload it to commments then post and you did it! 

<3 cant wait to see what you make

how 2 download pic?

wellllll


.........

first pick one you want to save ( or b like me and save them all!)

ill start with this one...


soooooo heres a mini tutorial

Tutorial girl




and there you go!

can't wait to see your creationnns!!!!!!!!!!

(2 edits)

if u read the whole thing, youll see theres just a few steps to it! Oh! and to pull it up, just go onto your computer's downloads folder to pull it up and thats it! cant wait to see ocs!


Oh ok thanks!

This is all so kawaii~!!  ο½‘◕‿‿◕q


Awe~! <3

How to move hands?!

(+1)(-1)

How 2 put in your pic?!

I love this game!!!

https://zephyo.itch.io/live-portrait-maker

My OC, Dark Angel!

does anyone else, just love to comment on everythiiing!

huh what-

How, What, and Why?! 

lol!

(+1)
Luna, my OC. I love how you can fade the hair, I can't make her on most games like this because they don't have that feature.

She is adorable! Love it!

(+2)

oooh i love her

(+1)

My Oc in LivePortrait Maker

XD

This is pretty cool,i can easily my my own character.πŸ’™πŸ’œ

Cute!

 πŸ˜Šβœ¨

Its Pretty cool if you ask me  πŸ‘

i love it!!!

So cool

(+1)(-1)

You play Gacha?!

(+1)

i love this game

(+3)

ESTO ME GUSTA MUCHO  ESTA

                                                  Y

                                                          ESTA

very creative!

(+3)

Mounika/Mwishka

I tried to make my oc onto here- her name used to be Mounika but Doki Doki came out and-- yea now she's Mwishka- I never uploaded on here so don't mind me-
(+2)


rayla from dragon prince

i love all your stuff i fallowed you also how do i post

awww thanks i love ur stuff too! I appreciate that!!!

well you can post by downloding your character and then upload it onto here! simple. I can't wait to see what you create!!!

Oh my God! I LOVE Dragon Prince! Rayla and Callum are bf/gf in season 2!!!!

nooo wayyyyyyyyyyy i love that soooo much

they are MEANT for each otherrrr

I know!

lol

(+1)

i love all of these everybody is sooo talented and i can see talent!!!!!!!!! I love this!

(+1)

I uh...

(1 edit) (+1)

yeah that happens to me a lot too! X'D

Oh my...

(1 edit) (+3)

I made

 billie eilish because I was bored xd

(+3)


She look like cotton candy!!!

(+2)

i realy like it

(1 edit) (+2)(-1)

running away and trying to keep in all of her hurt. the scars and bandages are her inner self being exposed and causing her emotional difficulties and the scarf is trying to hide it. sry...i just thot id make this oc significant

(2 edits) (+2)

i have an oc, tooAudlia, the winter witch


Her name is Audila. As a young girl, she got in a car wreck with her parents after leaving her home town which was being attacked by some unknown source of evil. then she goes into a magical woods and sees animal spirits and is scarred by one giving her powers and yeh  i have a whole story on her

MAY or may NOT write a story on her lol...idk hope to tho!

(+1)

Really cute avatars!

thanks!

(+3)

My OC, Siriah

Viewing most recent comments 1 to 40 of 124 · Next page · Last page