Experience love between two girls, earnest stargazers and still searching for their path in life. 

The future is unclear: Will their dreams be broken? Will they walk different paths? And.. can their love be torn apart?

Features 💫 ∴。 *

Emotional narrative told through pictures
Original, hand-drawn art and animations
★ 10-20 minutes of compact gameplay

⭐ 。·゚*.。

hello! If you support me with $5 you can get 24 cute wallpapers! Also, you can find the code on Github and play the game on mobile:

made by Angela He; music by vowl, ktvsky btwrks, dj sad wikipedia, luvbird. Thanks to Gabrielle Cohn for support 💝  


Download

Download NowName your own price

Click download now to get access to the following files:

Wallpapers.zip 46 MB
if you pay $5 USD or more

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 159 · Next page · Last page
(1 edit) (+2)

This is really creative and emotional. I like the art. :)

I love how we are given choices about how the story will end.

(+1)

make more games this was realy good

(+1)

help im stuck on a bright pink screen

amazing :3

I apologize if I missed it, but what software did you use to make this?

Nice game, the art caught me <3

I have this game on my phone (downloaded it from the app store) and I'm so glad that it's on here because my phone broke and I'm currently waiting for it to be fixed

This game is really cute! Angela He always delivers. Simple story yet beautiful art work. With very few words Angela manages to paint a nice story. Fan of her work! 

I don't know what to do at the end. Can someone help me?

(1 edit)

i got stuck after playing baseball, when she's putting her hands on her shoulders pls help

howdo    I      
deletethistable

I need help with that to

omg this is literally so cute. such an amazing game!!

(+1)

five star rate

(+3)

it's embarrasing, I cried a little, it's so beatiful! thanks!

(+1)

so fun and good

(+1)

I love this one so much ;_; too beautiful

I'm kinda dumb, so I appreciate any thoughts, lol


I don't get Chapter 3 (Forget), the first scene where the tall girl is at the party talking with "friends", I just get that they don't share same interests, but what's with the money? I don't get why money's important on that part and why that makes the girl want to ""break up"" with the protagonist :( help pls

(1 edit) (+1)

They're saying that being an astronomer (which is her dream job) isn't the best source of income and doing something like coding and math would be much better. They kinda just disregarded her dream and said that going their route would be better and stopped talking about her interests all together. It's been a while since I've played though I may be wrong.

Thank you so much, that makes lots of sense! I can now be in peace for knowing what happened haha

this game is cute uwu

i literally love everything you do, and the fact that you used marcy's song at the end was honestly amazing, your games may not be the most complex , or long but theyre the most meaningful to me, thanks <3

this is so beutiful yet so sad )))):

beautiful :)

(+3)

Can never play this without thinking about my ex whom im still in love with <3

n-fvods

ou6cv4xcvvwxnbwyrd

(+4)(-1)

It's really buggy :/ It just stops and you can't do anything on multiple occasions. I tried playing it both on my phone and on my pc but I don't know maybe it's just the browser version having a problem. Your art is amazing an it seems interesting but I just can't play it :( Wish I could tho

I'm Having The Same Problem It Might Just Have To Do With It Being On Brower, I Always See Stuff Late qwq

this was so cute 🥺🥺

it was beautiful i love your work

this is so sad :(

Nice game

(+4)

ugh,, im stuck on the scene where shes on her laptop and the other girl is with her team. i swiped every way but nothing happens :(

(+1)

gorgeous artwork! thank you

(+3)

Find someone to stargaze with :)

(+5)

no no nO NO THIS CAN'T BE HAPPENING NO

(+2)

its so sad but so cute! i love this! and the music is so good ughh

(+1)

cute

(+1)

so sad but I love this game 

(1 edit) (+1)

i love the songs :D

So Cute

Adorable game, love the art work the story design everything. Keep doing good! :

(+1)

Okay, um...

  • I LOVE THIS.  Such a beautiful game 
  •  I love the design 
  • The aestetic

How do you turn around??? im stuckkkkkkkkkkkkk

go back

october 13th 2020 im my bday for this year omg 😳

im stuck at that place where another dude is about the come to the libary with the long haired girl . is that the end or am i dumb

keep going to the right, that's not the end

Viewing most recent comments 1 to 40 of 159 · Next page · Last page